måndag 9 februari 2009

Mary för första gången!

Mary
5 Handstand pushups
10 Pistols(enbensknäböj)
15 pullups

Så många varv som möjligt på 20 min

7 varv

Då jag satte några enstaka riktiga pistoler för första gången förra veckan, så var det ett bra tillfälle idag att köra Mary istället för cindy.

HSPU och Pullups obrutet rakt igenom, inte otippat att pistols skulle ta mest tid. Snittade nog 2 min för varje omgång med pistols. Vilket gjorde att deet krävdes mindre pannben för den här än cindy, var mer en fråga om balans och rörlighet som begränsade mig än styrka ch kondition Vilket fall så kommer det här nog ge en rolig träningsvärk.
Glad att jag klarade köra dne as rx´d iaf, nu får väl DU vara nästa skill att bemästra.

Dagens kost

15.30 Efter träning
vassledrink
brownie morötter

18.00
kvarg,linfrön,bär,nötter

20-21
Fläskkarré,skysås,brocolli

2 kommentarer:

Jon Ivmark sa...

Bra jobbat! Jag suger fortfarande överjävla mycket på pistoler med höger ben, borde också jobba lite på dem.

David Englund sa...

Tack! Märkte också det, mycket mer trubbel på hö.ben! Pistols känns riktigt ovant för mig, ungefär som när man precis had lärt sig MU vet inte riktigt om man kommer att klara reppen eller inte när man väl har påbörjat den.