måndag 15 juni 2009

400m löpning

5 km känns inte så aktuellt för mig, så det fick bli 4x400m igen som förra måndagen. Givetvis med mina five-fingers.

1:15min
1:14min
1:17min
1:15min

Kontrollcheackade sträckan den här gången, den var 400m. Nästan identiska tider som förra veckan, vilket betyder att jag har förbättrats då benen var allt annat än pigga den här gången( vilket inte heller jag var då jag blev väckt kl 07.00 i morse av Marina som hade försvoits sig).
Vaderna blev inte lika slaktade som senast heller, de har börjat härdats, bra.

Kosten
13.30 Träning
14.15 brownie,vispgrädde,smörstekthalloumi och körsbärstomater.
17.00 proteindrink,kokosflingor
19.30 vet ej än

2 kommentarer:

Jonna sa...

Tja! Har börjat skriva matdagbok igen. Har du lust att hålla koll?

Lune sa...

Hej!
Kollade in för lite träningsinspiration men blev mest hungrig efter att ha läst dina menyer! Tror att du är den enda "jock" jag känner som äter smörstekt haloumi och browney med vispgrädde. Smarrigt! Hörde att Bello är med i Sats nu. Smutt. Om jag kan korrumpera någon till att bara nyttja gymmet för att basta är det han!

PS. Tog Enzo till the vet idag. he cried like a little b***h. Husse var mycket, mycket besviken. Hoppas han läser detta nu.
, så han vet till nästa år ;-)
PSS. Krya på flickan.