måndag 29 april 2013

All Time Low

Kroppen pigg och glad, trots hel dag av lyft och böj igår. Idag startade Uppdrag smyga-igång-konditionsträningen. Tvunget då jag fick stanna 2ggr när jag sprang till bussen idag...


A.
2 varv av:
1600m löpning(jogging)
vila 3min

Tider:7:24min och 7:01min

Första jobbigare än andra, men det var väl för att första 800m fick tjäna som uppvärmning. Småflåsigt, men inte flåsigare än att andningen var nere på normalt ca 30 sekunder efter varje lopp.
Det är en bit tillbaka märker jag ändå...
Ryggen gillade inte att springa på asfalt ouppvärmd, högg på vänster sida första 20 stegen.

B.Paus-pistoler

5/5x3

Mitt knä mår bra av dem, bra prehab/rehab.

C.Dips

42 st

Blev ett set, inte van att göra så många i rad. Hoppade ned för att det blev jobbigt, men hade inte många kvar.

Inga kommentarer: