tisdag 28 maj 2013

Älskade CTB!

Vaken 2 ,5 timme mitt i natten, Marina fick åka in med lill-Dave då han hade feber. Kort arbetsdag för att hämta Tila på dagis, men ett litet pass hanns med.

Träning

A1 Korset träning 10 sekunder hold Jämna minuter i 10 min
A2 Frontlever träning 10 sekunder hold( fötterna längre ut än senast) ojämna minuter i 10 min

Väldigt jobbig kombo, blir separat i fortsättningen eller iaf med något underkroppsbetonat. Båda övningarna är så tunga så att det krävs.

B1 Jämna minuter i 10 min

 Parallette-HSPU 3 set om 5 Stående 2hands-kB-press 2x16kgx8x2 Jämna minuter i 10 min

B2 ojämna minuter i 10 min
 Beltsquats 5 set om 10 repsx20kg 3110

Väldigt nöjd med att fixa 3 set strikta para-HSPU med så kort vila, dock blev KB-pressanra lidande av det.
Beltsquats, riktigt tråkig övning, kommer jag inte göra om.

C 5 RFT
15 backande sleddrag+15m prowlerpush 100kg
10 kontrollerade backextensions
10 CTB

Tid:10:20min

Grym lårträning, hemsk syra och flås efter varje prowlerrunda. BE bara för att få en liten respit mitt i allt.
PU så fantastiska känsla, trots flås så gick alla flawless och sista setet var lättast. Nu var det ju ca 90 sekunder mellan varje set men ändå. CTB troligvis ingen goat längre.

D.3 MU utan falsegrip OTM i 5min

Check, inga problem. Ut i front lever sedan in med hälarna. Inte hänga ut i fingrarna utan håll i ett mellanläge mellan faslegrip och vanligt apgrepp.

 

E.BAT-Planka

40sekunder arbete/20 sekunder vilax4

Fixade inte sista varvet, blir damp på planka i fortsättningen, Vek här.

F.Kroc-rows

34kgx15/15

Behövdes lite pump.

Inga kommentarer: