tisdag 9 juli 2013

Trötta oplanerade tester

Bättre sömn inatt, inte helt på G för träningen dock. Märkligt jag som alltid är taggad. Mer mat och sömn gör nog susen.

Träning

A.Viktad strikt CTB-PU



32kgx1 48kgx1 57kgx1 PR

Kändes ganska lätt, även om jag fick kämpa en del sista biten för att dra upp bröstet mot stången. Nöjd med att jag inte började sparka och ha mig. Egentligen det enda som var planerat för dagen.

B.Viktad strikt PU

63kg PR

Precis på håret, hakan i höjd med stången. Tungt, troligtvis bränd från 57kg CTB. In

C.Press

50kgx3 70kgx1 75kgx1 81kg miss

75kg lätt, 81kg gick inte, inte ens nära.

D.Viktad Dip

60kgx1 70kgx1 87kg missx2

Gick ned för snabbt på första, andra missade jag i sticking point. Ville bara testa, inga större förhoppningar då jag bara har kört högreps dips. Tuffast är att lasta på vikt att köra med.

E.3-position powersnatch( high hang, udner knee, florr)

40kg 50kg 60kgx1x3

Kass både med höft och höga armbågar vid high hang. Helt annat klipp med höften från golvet och därmed kan jag få upp armbågarna högre.

F.OTM i 5 min

60kgx5 powersnatch tng

Behövs övas  det med, kass på tng. Höll ihop bra.

G.AMRAP 20 min av:

400m airdyne
10 utfallssteg
12 fällknivar
6x10m shuttle runs
30 DU

Resultat:8 varv

Hakade på björk på hennes aeroba asvlutning. Solkåt som jag är övertalade jag henne att köra ute i solen. Bra med sparring i aeroba pass, man blir annars bekväm och kör dem som aktiv återhämtning/underhållsflås.

Inga kommentarer: