måndag 23 september 2013

Mycket piggare

Seg i torsdags, fredags och definitivt i lördags. Piggare idag, inte konstigt då jag sov ut, så pass att jag råkade försova mig. Ledsen för er som det drababde!

Träning

A.1-4 hängryck+1-3 snatch balance +1-3 ryck

40kg 50kg 60kg

Behöver jobba på mina ladningar, slarvat med dem. Armbågarna får itne heller glömmas.

B.Snatch Tung singel

70kg 75kg 80kgx1x2 84kg 87kg 89kg miss 80kgx1x4

Mycket bättre känsla i kroppen idag, gjorde om 80kg då tejpen gled och jag slungade den första men satte den ändå. 84kg och 87kg väldigt bra. 89kg bra men klarade inte att trycka igenom hela vägen med knä/lår. Alla på 80kg busenkla, tror jag fegar och tar 80kg ingångsvikt på lördag.

C.5 pronerade+5 supinerade strikta CTBx3

Vill ta det lugnt med grepp, så inga viktade, lite lats, drag och armstimulans önskas ändå. Kort vila tungt mot slutet.

Just ja, 70,5kg idag, bra grejer!