söndag 1 september 2013

Solid open

Ingen vidare uppladdning inför solid open, motivationen toklåg pga av mycket annat att hålla tankarna på.

Lånade Peters lägenhet i helgen ( då han var bortrest) så jag skulle få nära till stadion, sov dock jag bara 5 timmar torsdag,fredag och lördag. Trots det så var natten till lördag helt fantastisk, väldigt trevligt att sova borta ibland, det skulle det göras mer av.

Tävlingen då:

Nja, som sagt inte alls motiverad, knappt från början heller och kommunikationen mellan mig och min domare på E1 gjorde att jag fick totalt ca 9-10 no reps där så jag tappade ca 15 placeringar pga av det.

Hade inte kunnat gjort bättre ifrån mig på E2, farmers är vidrigt.

Thrusters bara 95kg, fortfarande för klen i frontsquat, vill ha min aprilstyrka.

Gick inte vidare, synd hade gärna gått på händer då jag helt plötsligt har blivit bra på det ju.

Inte så taggad att tävla, men kul att sitta på läktaren och titta på alla vänner som presterade så bra på fältet

Nu blir det en satsning på Nordic showdown, hoppas programmeringen där är lite mer välplanerad än här ,sedan dags att få ordning på lårstyrkan igen.

Inga kommentarer: