måndag 5 april 2010

Äsch, vi tar en dag till!

Egentligen vila idag, men jag kände mig oförskämt fräsch så då är det ju bara att passa på!

Så många varv som möjligt på 10 min av:

1 powerclean 70kg
2 frontsquats 70kg
3 pushpressar 70kg
15 GHD-situps

7 varv på 10.15min vilket blir ungefär 6 varv+1PC,2FS,3PP,11-12 GHD-situps

Allt obrutet och utan pauser. Varje GHD-situps set tog ca 1 min, måste köra kontrollerat långsamt excentriskt annars känner jag i ländryggen.
Skivstångskomplexet rätt lätt, passade mig utmärkt då jag är starkare i både PP och FS än vad jag är i PC.

Körde lite windmills efter 1x5 20kg och började köra på 24kg ett set,då det helt lötsligt stack till i höger hamstringsfäste. SÅ jag la ned.



Kosten
14.30 Träning
15.00 Brownie,vispgrädde,morötter
17.45 Lufttokad skinka,3 ägg,lagrad ost,pekan,macadamianötter och rökta mandlar.
20.30 Lammstek med rödvinsky,smörslungade morötter och brocolli. lite pekannötter.

1 kommentar:

Sven Isaksson sa...

Grym lammstek-Inspirerande !!!