måndag 19 november 2012

Helt ok flås ändå!

Halsen inte helt bra än, handen likaså i övrigt bra!

Träning

A.OTM i 10 min 95kgx1 PC

Rent teknikträning, bra vikt att kan korrigera mellan varje minut. Raka armar och vänta in höften gäller.

B.Backsquat

125kgx3x8

3 hopp efter varje set. Ganska lätt, inte ens tungt sista setet, känns bra. Dock är åtta rätt många set...

C.Open 11.5

AMRAP 20min:

5 PC 65kg
10 TTB
15 WB 9kg

Resultat:9varv+PC+1TTB

Nöjd! Slog min score från förra året med 2 varv och 1TTB eller 28% mer arbete på samma tid, bra förbättring då även med tanke på att det här är mitt första långa arbete som jag kör i år typ.
WB inte lika farliga som förra gången, bröt dem 6-5-4 varje varv. Det som var värst var PC som kördes UB och pumpade upp pulsen inför varje varv.
Sista minuten krampade höger vad ihop, lustigt, har jag aldrig varit med om förut...

D.Backextensions

3x15

Höll på att glömma dem.

Inga kommentarer: