måndag 12 november 2012

Nöjd i missnöjet!

Haft deload en vecka, bra timing med förkylning då. Mindre bra timing att förkylningen fortfarande är kvar nu under testdagarna.

Träning

A.CF Total

Backsquat

155kg miss 155kg

Hoppade över sista försöket då 155kg var äckligt tungt, hade inte fixat 156. Är väl ok prestation då böj krväer av hela kroppen, och jag är ganska nedkörd av förkylningen faktiskt.

Press



70kg 76kg PR 78kg miss

Har inte kört press på över ett år, rätt nöjd att persa i övninge ndå. Inte alls långt ifrån på 78jg, men man har bara ett försök i pressen sen är man rökt.

Deadlift



170kg PR 175kg missx2

Min stora nemesis! 170 kg rätt lätt, förutom min sticking point i starten, någon teknikmiss är det men jag vet faktiskt inte vad. Som sagt, lite som böjen med mitt allmäntillstånd, inte helt dåligt presterat.

Hoppas på att vakna helfrisk imorgon!

Inga kommentarer: