tisdag 4 juni 2013

CTB ingen goat längre

Ja titta på serier inte det bästa för att bli trött på kvällen, lite väl sent insomnande igår.

Träning

A1  Frontlever träning 10 sekunder hold ojämna minuter i 10 min

Testade först straddle, tufft. Sen advanced tucked i två omgångar. Avslutade med vänster ben rakt och höger tucked och tvärtom sista minuten.

A2 Parallette-HSPU 3 set om 5 Stående 2hands-kB-press 2 set om 8Jämna minuter i 10 min

Fixade bara 2x5 och set om 4. Tuff kombo med frontlever, lättare med beltsquats. Mycket pump i axlar av stående KB-press.

B1 Korset träning 10 sekunder hold Jämna minuter i 10 min

Går bara bättre och bättre, fin hollow  och sträckta armar.

B2 3 hangpowersnatch ojämna minuter i 10 min

20kgx2 30kgx3

Gick bra, får till turnover bättre. Hålla mig på 30kg ett tag nu.

C 5 RFT 
10 CTB-PU
12m prowlerpush 80kg+12m backande sleddrag

Tid:6:17min

Nöjd, fokus på alla set UB och BF, CTB ingen goat längre. Hemskt med dogsleden, hemsk lårsyra.

D.5 varv av:

3 MU
6 HSPU
8 45cm stepups med byte av ben i luften

Tid:Typ 7-8min

MU utan falsegrip var väldigt tunga efter CTB och i denna kombo. Får inte till kippen ordentligt.

E.Massa assistans och lek

Planka
Huvudstående ryggresningar
Sittadne utåtrotation axel 8kgx8/8x1 8kgx5/5
Ryggresningar 2x10
RDL 30kgx10x2

Inga kommentarer: