söndag 5 juli 2009

Bestraffningsträning

Egentligen vilodag idag, men jag bröt ju Randy igår så det fick bli ett kort pass idag också.

Mötte upp den snabbe Tudor på västberga IP med mina fivefingers för:

4x400m löpning

1:08min PR
1:16min
1:21min
1:10min

Härligt att inte springa pinsamt långsamt längre, även fast det inte är några supertider.
Lopp 1 och 4 sprang jag samtidigt som Tudor, visade sig vara rätt bra för att få en bra tid. Kanske är lite tävlingsmänniska i mig ändå. Nästa gång lovade vi varandra att vi ska komma under 1:05min.

Kosten
12.00 Träning
13.00 Brownie,morötter
16.00 Fläskkarré med grönpepparsås, fetaostsallad.
20.30 Kvarg,bär,nötter,linfrön,blomkål

1 kommentar:

Unknown sa...

Nästa gång så ska Tudor vara "snabb på riktigt", vi ska under 1:05, inget snack om saken!