onsdag 22 juli 2009

Fiska strömming och grilleri!

Vid lunch var arbetsdagen avklarad. Snabbt träningspass sedan direkt ned till vattnet för att fixa mat. Gick bra idag, fick nog upp ca 60 st strömmingar. Idag blev det kvällsgrillning så strömmingar får vänta tills imorrn.

Träningen

HSPU var ett tag sedan så jag la in dem i uppvärmningen. Gjorde 24 st, slutade när tempot började sacka alltför mycket. En bra dag hade jag kanske kunnat klämt fram 3-4 st till.

30 st Toes-to-bar 3:15min
Ville testa att köra dem också som med frivändningarna igår. Tog det lugnt utan stress.

Lite handståendeträning
Gick inget vidare idag, vet faktisk inte varför. Kanske magen som var trött efter övningen innan.

Frontleverträning

Advanced tucked frontlever 1x30 sek

advanced tucked frontlever med växelvis utsträckta ben 2x15sek

Det fick räcka för idag.

Kosten
13.00 Träning
14.00 Brownie,grekisk youhurt med stevia och vaniljpulver(hadee ingen grädde, youghurten var inget vidare substitut)vitkål
20.00 Grilleri Flintastek, marinerade kycklingdelar, egengjorda hamburgare. Hamburgarna serverade jag med sallad,tomat,lök, hemmagjord dressing,ketchup,ost jalapennos och MAX GI-bröd.Testade deras friscibröd för ett tag sedan, det var inget vidare. GI brödet var faktiskt nice.

2 kommentarer:

Sven Isaksson sa...

Låter som du haft en kanon dag! Härligt med burgare :-)

Anonym sa...

Snyggt jobb på TTB, själv körde jag dem lite lugnare så magen inte är för körd på fredag... :P
Men hörru, var det här din ätardag eller är det normal att du käkar en flintastek OCH hamburgare till middag?
Får se själv hur mkt jag kan få i mig på fredag alt. lördag då det blir familjegrillning, ska ha en 23-rättersmiddag då tänkte jag, hahaha...
PS. Du får lära mig levergrejjerna, verkar skoj!