lördag 4 juli 2009

Lite split jerks och nästan en halv Randy

Upp direkt till kaffebryggarn, 3 stora koppar kaffe sen bar det iväg för träning.

1 Frontsquat+ 3 splitjerks

50kg-55kg-60kg-70kg-75kg

Gick bra fram till sista setet, då det blev 2 efterpressar och ingen stabil landning.



Näst sista setet. Jag tycker det ser rätt bra ut, kanske kan få bak högra benet lite till?

Sedan skulle jag ge mig på Randy:

75 Powersnatches 35kg på tid

Märkte att jag det hade varit bra att tejpa handen horisontellt och inte bara vertikalt för mina uppkörningar från gårdagens PU.
Bröt efter 29 reps, då stod ändå klockan på 4.15min så det hade iaf inte blivit någon toppentid. Blir någon sorts straffträning imorrn istället.

Kosten
11.00 Mjölk i kaffet
12.00 Träning
12.30 Browni,vispgrädde
15.30 Fläskkarré,tomater,gurka,tzatziki
20.00 Kvarg,bär,nötter,linfrön,blomkål

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bröt du för att du körde upp handen alltså?
Trist isf :/
Har du tid att snacka lite kost på måndag? Hade tänkt göra det till start för en strikt period...

David Englund sa...

Jepp, det gick inte att köra nära stången låg direkt mot såret! Kanske ska testa det dä strumpknepet nästa gång.