måndag 19 augusti 2013

Brudig

Nu skulle man kunna tro att jag har betett mig som en brud, flängt och klängt efter folk och varit allmänt känslosam.
Nädå jag syftar mer på att enligt den största delen av forskningen så klarar tjejer att köra mer reps nära sitt max än vad killar gör, dvs de är neuronalt effektiva. Exakt så har jag gått och blivit!

Annars kroppen väldigt fräsch, blivit en del vila då vi höll i den första BAT-utbildningen som gick väldigt väldigt bra!

Träning

A.Clean&Jerk

80kg 90kg 100kg 105kg 110kg(clean) 110kg 114kg miss

Allt mycket lättare än förra måndagen, slarvade bort första jerken på 110kg bara. 114kg drogs lite för tidigt, hamnade för långt fram och kom inte upp ur böjen. En bit kvar tillbaka till 123kg... Men sakta men säkert :)

B.OTM i 10 min

1 C&J+clean 90kg

Gick bra och relativt lätt, lite flåsigt och väldigt svettigt dock. Som jag sa, brudig.

C.3 varv på tid av:

4 GTOH 60kg
6 hangclean 60kg
8 frontrackade utfallssteg med vändning efter 4 steg
24 UB DU

Tid:5:42min

Inte så otippat mycket lår, flåsigt också. Börjar känna mig säker i TnG GTOH, hangclean suger jag på, böjda armar och så i botten. Utfall dryg, DU lätt och UB såklart.

D.Backextensions

3x15

Bra för säte och länd, dags för att lasta vikt igen.

Inga kommentarer: