onsdag 30 oktober 2013

Seg träning

Fortfarande väldigt sliten av måndagen.Inte sovit en hel natt sedan i torsdags, ej väckt av honolulu-melodier, men vaknade 06.30 ändå. Tror det beror på att jag ätit lite för lite samt lite grubbel
Oavsett, inte bra att sova för lite, man blir tydligen låg av det

Träning

A OHS

70kgx3x3

Lätt och ledigt

B.1 ryck+1 hängryck från under knä

55kg 65kg 75 kg 80kgx1x3

Avskyr att rycka med remmar, avskyr att hängrycka utan remmar. Körde utan iaf, rycken rätt lätta och lediga, hängrycken kändes inget vidare

C. 2 Frontsquat+2 jerk

80kg 90kg 95kg 100kg 105kg

Väldigt drygt, kort vila också. Inget bälte eller så, så bröstryggen fick ta en del. Sista setet gick upp, men med tre röda

D. Press

40kgx8 50kgx8 40kgx8

Kändes väldigt bra i axeln, iaf så länge jag fokuserar på vänster i och enbart flexion. En minut vila  mellan seten, då jag var stressad av att jag inte kunde följa mitt vanliga träningstempo samt  rutiner .
Bra pass ändå i efterhand, typ lite deload. Det mesta av grubblet har även det släppt.

Inga kommentarer: