tisdag 12 maj 2009

Hinderbanerier med 3 PR

Mötte upp Chris vid Karlberg tidigt i ottan(kl11.00).
Möttes av ett myller av barn. Oh nej, det var ingen överdrift, det såg ut som att det var 5 dagis samlade, utan att överdriva så var det nog 100 st som klängde på hindrerna. Inte blev det bättre av att dagispersonalen tyckte att det var helt ok att ungarna hängde på en 5 m stege utan tillsyn.

Jaja, det var bara att bita ihop och köra.

3 lopp

3:57min PR
3:58min PR
3:55min PR

Det gick bra trots att jag fick hoppa över ungar, byta riktning o.s.v.

Chris körde 2 varv, men tog det lugnt då han var tvungen att testa sin hamstringsskada.

Plockade fram ringarna efter det så Chris kunde testa lite MU,pushups och ringdips på dem. När de ändå hängde där så var jag ju tvungen att leka lite själv med dem, blev lite L-sit MU och advanced ringdips.

Strålande sol, sporrande träningspartner och nya PR, kunde ju nästan inte bli bättre!

Kost o träning

11.00
Hinderbana

13.00
Kvarg,nötter,linfrön,bär,morötter

16.00
Proteindrink med kokosflingor och en näve macadamianötter

17.30
Inlines med balour

19.30
Revbensspjäll med coleslaw

2 kommentarer:

Anonym sa...

Yo m8!
Grymt kul att leka i banan och ringarna idag! =)
Verkar som Lucas inte kan torsdag så om du inte kan får jag dra själv, men vi hörs innan dess...

David Englund sa...

Jag bangar hinderbana imorrn, den sliter mer än vad man tror. Samt att jag har massa skrapsår o blåmärken på knäna.
Tänkte satsa på en utomhus cindy istället i rålis, vad tror du om det?