fredag 1 maj 2009

Gårdagens film och hinderbanerier!



HSPU, ser t.o.m. ut som axlarna är under händerna kanske? Helt ok bredd på handisättningen.



Djupet på gårdagens frontsquat, andra setet, ordentligt trött i benen.

Dagens träning

Mötte upp en bakfull Julio Bello vid Karlbergs hinderbana.
Jag tänkte köra 5 varv, men mina ben gav upp på varv 2. Inte lite grann heller, utan i stil med den känsla man får av tabatasquats, så det fick räcka med 3 varv. Snittade ca 4 min per varv.

Sista krypet i sandgropen fich jag sand i hela käften och näsan, intressant.

Julio Bello blev sugen och testade, krossade mig på 3:40min, bakfull. Förnedring alltså:)

Det jag behöver jobba på är att våga hoppa och slänga mig från höga höjder,t.ex. stegarna och vissa av trävallarna, torskar mycket tid där.

Skulle behöva vila mina ben lite, alltså ingen tabata something else
elelr elizabeth imorrn.

Kosten

13.00
Maltodextrin+protein
Hinderbana

14.00
vassle,gammeldagsmjölk

15.00
Lammstek,coleslaw

19.00
grillade grönsaker och entrécote

5 kommentarer:

Martin Altemark sa...

Snyggt djup på böjarna!

Kunde inte se HSPU videon (ska försöka igen senare), men jag tror att det är safe att hylla dig där med :) Sjukt starkt!

David Englund sa...

Jag misstänkte att du skulle gilla djupet, har ju press på mig från din sida ;)

HSPU:arna gick bra, kanske blir en righteous Diane snart, det borde väl gå?

Jocke sa...

Sjukt djup

Anonym sa...

Det man inte ser är att jag står på en hylla ovanför och drar i hans fötter sista biten på varje rep ;)

Nä, grymt jobb man!

Fan va sugen jag blir på hinderbanan måste(!) bli hel nu så jag kan köra!
Får ta mig runt Haga och leka med stocken igen :P

David Englund sa...

Fan, köm vi inte överens om att du skulle hålla tyst om repknepet? :)

Försiktig Aktiv rörlighetstträning o smart vila så blir du bra snabbt! Då blir det hinderbana, kul som fan i solen!

Vi får köra en "Lynne" igen snart, det är en rolig wod. Pump överallt i hela överkroppen!