torsdag 21 maj 2009

Schizofrent väder vid Karlberg

Egentligen ville krppen köra lite tyngre träning idag, då det har blivit mycket metcons på senaste. Joel ville dock till hinderbanan och då kunde jag inte banga.

3 lopp i vanlig ordning

3:40min PR

3:37min PR

3:34min PR

Gick riktigt bra, känns fortfarande som jag kan hämta in en del tid. 3:30 ska inte vara några problem.

Riktigt skumt väder också, växlade mellan strålande sol och regn. Tacksam för regnet slipper man få hela näsan och munnen full av sand vid krypet.

Kosten

13.30
Brownie,vispgrädde

14.30
Fläskfilé, stekta champinjoner med creme fraiche-, paprika-,vitlök-,lök-sås

19.00
Kvarg,bär,nötter,linfrön
3ägg,morötter

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så jävla snabb! =)

Joel Krigström sa...

Riktigt bra tider idag, David
Jag är säker på att du tar detta under 3:30 nästa gång!

David Englund sa...

Tack boys, jepp snackade med Julius och vi började snacka lite om sub 3 tider ....

Bear sa...

Haha, ibland känns det som om du springer den där bara för att få ett gäng nya PR! ;) Skulle som sagt vara skoj att testa på!