fredag 29 maj 2009

Inställt pass!

Tanken var att jag och Chris skulle bränna igenom "Linda" idag, har planerat det hela veckan.
När jag gick upp kom jag på att jag var tvungen att fixa en sak på jobbet, som inte kunde vänta till efter helgen. Så den här gången var det min tur att ställa in träningen, än en gång, Sorry Chris!

Blev snabbträning för mig idag istället:

Thrusters

1-1-1-1-1-1-1

70-75-80-82,5(PR)-85(miss)-85(miss)-80-80

P.g.a av tight schema så kan jag ha hastat igenom singlarna lite. Det lustiga var att 80 kändes lätt(typ 3RM), medan 85 kom upp i pannhöjd sen ville den inte mer, jaja nästa gång.

Just det ja, bonusträning senare på eftermiddagen, efter jag hade peppat Joel till ett stort PR på Fran så blev det ett set KTE. Blev 29 st, svettiga händer samt halt gummiräcke satte stopp för fler. Med magnesium ska det iaf gå att få iväg 35 st.

Kosten
12.00
Träning
13.00
Brownie,vispgrädde,vitkål
17.00
kvarg,valnötter honung
4 knäckebröd med 3 ägg och kaviar
20.00
Hemlagad pizza, något glas rött
s-mynt

Inga kommentarer: