tisdag 1 december 2009

Fronta!

Fortfarande överkörd efter"Linda", jag tror att "Mikko"någon dag innan grävde en djupare återhämtningsgrop än vad jag trodde.

WU
ca30-40 DU med ett gäng singelhopp mellan. Mål att inte hoppandet gång så länge som möjligt, hur många singelhopp som än krävdes mellan varje DU.

Dynamis rörlighet med pinne

Träning

3-position powersnatch(höft,över knä,golv) 40kg på minuten i 10min

Inget tryck alls i höften, kontstigt nog var det rycket från höften som kändes bäst varje minut. Synd att jag glömde kameran hemma, såna här teknikpass är de viktigaste att få film på.

Frontsquat

Squatcleandjup, altså lår mot vad i botten.

3x70kg 3x80kg 3x3 90kg

Kändes rätt bra med tanke på att jag inte har frontböjt sen i Juli/Augusti. Sista trean på 90kg var rätt tung faktiskt.

Kosten
16.00 Träning
17.00 Brownie,vispgrädde,vitkål,3ägg,knäckebröd,kaviar.
20.30 Beef jerky,strömming,rivna morötter,kvarg,bär,nötter.

Inga kommentarer: