fredag 13 januari 2012

Dubbelt så stark? :)

Mycket bättre form idag,trots gårdagens genomkörare. Gå och lägga sig i tid och få sova bra verkar vara det som avgör.
Latsen nästan helt bra.

WU
Lite doubleunders, var ett tag sedan. Ingen spänst i vaderna efter gårdagens alla BJ. Rörlighet, FS,OHS 20-60kg

Träning

A.3RM OHS



70kgx3 80kgx3 90kgx3 100kgx2(2RM PR)

Haft problem med OHS på senaste, failade på 102,5kg förra veckan, men idag gick det bra. Det var mest för att jag inte trodde att det skulle bli tre som jag missade den sista.
2 reps på mitt 1 RM måste ju betyda att jag har blivit dubbelt så stark? ;)

B.”London Throwdown E1″

Complete in any order or breakdown

75 Thrusters 35kg
75 Burpee bar hop-overs (laterala burpees)
75 Pull-ups



Tid:11:59min

Fyfan vad hemskt det var, länge sedan jag fick andnöd efter avslutad wod. Laterala burpees absolut värst! Skönt att flåset har börjat komma igång lite.

C.Försök till lite pwod 5 min efter avlslutad wod, blev lite dips och TTB.

Kvällsträning

3 varv av:

5 HSPU med 30 cm mellan händerna och 2 sek excentrisk fas. Försök till att hålla hollow hela tiden.

40 sekunder hollow hold

10 strikta situps(fötter i golv, händer mot tinningar)

vila 3min

Missade ring hspu idag, så jag fick ta igen det ikväll. Bålarbete är alltid bra det med.

Inga kommentarer: