lördag 21 januari 2012

Spontanträning

Inte helt återställd, därför bortkastat med renodlad konditionsträning som rodd eller löpning, fick bli lite lätt aktivering av kroppen i garaget.

WU
Rörlighet,utfall,airsquats,lite DU's.

Träning

A.3 explosiva frontsquats 60kg direkt följt av 5 hö/5 vä pistolerx5 vila 90sekunder

Bra och lätt kombo. Tror jag kör mina vanligafronmtsquats lite för långsamt för att få bra driv ur botten samt för att få bra överföring till mina cleans. Exakt som det kändes idag ska det kännas, fast då på dubbla vikten.
Pistoler lättare än någonsin och då dessutom i mina Inov-8. Måste ha blivit rörligare i hamstrings, enda förklaringen jag har.

B.5 varv på tid av:

10 Toes through rings
15 Burpees utan armhävning
20 Airsquats

Tid:7:16min

Tänkte ha det som en liten genomkörare, men det blev flåsigare än vad jag trodde. Inhoppen i burpees straffade TTR och hoppen i burpees straffade såklart AS. Allt obrutet förutom sista TTR 7-3.

C.Stående vadpressar

10/10x3

Bra med specifik vadträning för hopp och liknande.

Inga kommentarer: