söndag 22 mars 2009

Stressat pass!

Lördag

Tanken var att köra Murph:

For time:
1 mile Run
100 Pull-ups
200 Push-ups
300 Squats
1 mile Run

Partition the pull-ups, push-ups, and squats as needed. Start and finish with a mile run.

Senast jag körde det passet så tog den nästan 36 min. Idag kom jag in pågymmet 17.25 och det stängde kl 18.00 så jag hade lite press på mig.
Ingen uppvärmning alls, direkt upp på bandet för att avverka 1,6km löpning. 6 min senare började det roliga.
Var värre än förra mötet med Murph. Flöt inte alls på bra, var tungt rakt igenom. Pullups, Pushups och squats, allt var tungt den här gången. Sen upp på bandet igen, den här gången tog det lång tid ca 7,5 min.

Total tid:34:58 min PR

Kosten

15.00
kvarg,linfrön,bär,nötter, morot

18.15
vasledrink

19.00
strömmingsflundror,potatismos,knäckebröd

20.00-24.00
Snittar gjorda på tunnbröd och rökt lax. snittar gjorda på tunnbröd,parmesan,oliver,basilika.
Drinkar och san miguel

2 kommentarer:

rackempackem sa...

Alla som fullför det här passet är en hjälte i min bok!

David Englund sa...

Det är inget roligt pass, det är det inte... Dessutom är jag inte alls nöjd med tiden, hade hoppats sub 32 min iaf.