måndag 23 november 2009

PR i återhållsamhet

Tyckte att jag klarade mig rätt från träningsvärk när jag vaknade imorse. Ack så fel jag skulle ha. Efter ha varit uppe ca 3 timmar stlenade jag till ordentligt. Adductor magnus posterior helt totalrökt ffa, men även sätet, serratus anterior och framlåren hade fått sig en känga.

Dagens pass var planerat att bara bli ett genomblödare och jag hör och häpna så lyckades jag faktiskt hålla mig från att ta i!

Not for time 3 rounds of:

500m rodd (ungefär 1:55min/500m tempo)
500m löpning (12-14km/h)

Axelrehab
Hängande aktiv skuldra vä. Hantellyft för aktivera trapezius p.a. vä Handstående övning i ca 10 min

Stretch av pirriformis

Kosten
15.15 Träning
16.00 1/2 grillad kyckling,fetaoströra,morötter,vitkål
22.00 kvarg,bär,nötter,linfrön. 3 ägg,ost och skinka. vitkål

4 kommentarer:

Jon Ivmark sa...

Moget! Jag borde också lära mig att lägga in pass där jag inte går på för fullt.

Jonna sa...

Lats, trapz, delta, biceps, brachialis, flexorer & extensorer (handleds), rotatorn, quads... milt sagt överkörd i morse...

Jonna sa...

nämnde jag magen?

David Englund sa...

Jon:Faktiskt, en av mina största prestationer i år måste jag säga!

Jonna:Hahaha, du kanske skulle ha följt mitt exempel igår, jag är faktiskt ganska ostraffad idag.
Då blir det samma grej nu i helgen då?