lördag 11 september 2010

Litet test

Missade mitt max pullupstest för någon vecka sedan då ryggen var paj, så varför inte göra det idag innan det blir för kallt att göra det i rålis.

Skamgränsen var 49 reps, målet 60 reps och drömgränsen 108 reps.

Efter ett försök som mest av allt likande Björns cirkuskonster där jag hamnade ur rytm 5-6 ggr och fick starta från dött resulterade iaf till slut i 50 reps vilket är ett PR.
Helt otroligt att jag har så pass bra uthållighet då jag bara har kört tung styrka senaste halvåret, det var inte ens tungt muskulärt första 40 repsen, lite bättre teknik så tar jag 60-70 reps nästa gång!

PS. Jag blir precis utsatt för en blogg-rape... i skrivande stund. Men så går det när man lämnar flikar öppna i gymmets dator. Jag fyller år på måndag och önskar mig två saker mer än allt annat: Eriks ben och TRYCK. Nu ska jag hem och äta ca 15 st. powerbars från danmark, med banancrisp-smak.. Mums! Nästa gång ska jag stänga ned mina flikar på webläsaren - førdi jeg ær værd det!

PS2. Detta är det ända jag gjort bakom ridån, David. Det är utloggat och stängt nu /The Rapist

Haha Rcikard, jag bjuder på den! Så går det när man stressr iväg för att fixa födelsedagsmiddag!

Del 2

3 varv 80% av:
3/3 KB snatch 32kg
10 T&G deadlift 100kg
300m rodd
3 min vila

2:58min
2:46min
2:46min

Allt obrutet förutom frsta setets vänster arm KB nsatch som bröts 2-1. Deadlift tynge än vad de borde vara. men jag hoppas att det var KB snatcharna som straffade!

Inga kommentarer: