torsdag 26 augusti 2010

Headstand pushup, vegetarian och dessertdag

Vilodag idag, ryggen bråkar fortfarande. Har bokat upp en tid hos en av sthlms bäta naprapater imorgon iaf,min kollega och mentor Koray.

Lång rörlighetsträningssession idag, blandad med lite handstående övning. Erik visade ju hur man går upp i headstand senast, så jag var ju tvungen att öva mer på det.
Satte en hel del headstandpushups också, så nu är det väl dags att sätta igång som Ludde och köra ett gäng på tid :)

Kosten
14.00 Jonnas ostkaka md hemmagjord jordgubbssylt, vispgrädde, 2 morötter
18.00 Brownie,vispgrädde, 2 morötter, bara massa kakor och desserter! :)
21.00 300g köttfärs,omelett gjord på ett brocollihuvud,1 rödlök, 3ägg, 100g ost Bara 300g kött på en dag, har jag gått och blivit vegetarian?!?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grymt, går du upp och sen ned till en headstand igen? Jag klarar ännu inte att sänka mig ner, pressa upp är ju lätt dock.. :)

rackempackem sa...

Äntligen någon som plockar upp handsken! Har själv tagit ett litet brake från dom men det börjar nog bli dags igen.

David Englund sa...

Chris:De flesta kom jag bara upp på med några kom jag ned på också! Skulle lattja med dem i vardagsrummet häromdagen, ingen bra idé...:)

Ludde:Plockat upp handsken vet jag inte, ville bara se om det gick. Det är ju OL som är prio ju!