lördag 4 december 2010

Har blivit ett vrak men nu är stressen över!

Haft full rulle senaste veckorna, men nu är det över. Köpte ett hus igår, så nu kan jag återigen fokusera på jobb och träning!
P.g.a. av allt så har det knappt funnits utrymme för sömn, så jag var helt paj redan innan jag steg in i boxen idag. På det fanns det knappt någon tid för träning, så jag fick lägga upp en ny plan. Behövde dock inte klättra i rep, då jag inte behöver bli bättre på husletande längre :)

WU

500m rodd 1:43,4min lyckades sträcka höger teres major(hjälpmuskel till den stora breda ryggmuskeln) där, bra start inför dragpasset. Lite kippade och strikta PU. Vrängningar. 2x2 MU

Träning

30 Muscleups på tid

Mål: sub 4:30min
Drömgräns: sub 4:00min
Skamgräns: sub 5:00min



Inte besviken över att jag missade målet, har inte varit såhär nära något som kan liknas vid metcon sedan SM så. Äntligen sub 5min, nu slipper jag göra det här passet igen.

Efteråt kaosartad blandning av:

L-PU, ryska benlyft, skin the cat, Yogamans gripkiller, plankan, ringrows, ring L-PU.

Kosten
11.30 Träning
12.00 Brownie,vispgrädde, 1 apelsin, 1 morot.
16.00 1 proteinbar(har knappt tid för mat, äter ju godis istället)
18.00 1 glas vin
19.00 texas chili, gräddfil, ost, rödlök, nachos.
20.00 mer vin

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis, grattis, grattis!
Ffa till huset, (shippa länk på fejjan!), secondary till MUs och sist men inte minst till att du får in lite Yogiträning! ;)

Jenny sa...

Grattis till Husköpet! Och som vanligt, mycket kämpat på dina 30 MU!!

Jonna sa...

Kul att ni hittat ett hus! Var hamnar ni?
Bra jobbat spå MU's - som vanligt!

David Englund sa...

Chris:Tack, hade dock glömt bort reglerna för benlyften. ROM, strikthet os.v..

Jenny:Tack, nu blir det mindre stress(att fixa en sub 5 min tid alltså :P)

Jonna:Vårat drömhus som vi missade för 3 veckor sedan, lång historia, berättar mer sen.