fredag 4 juli 2008

Linda

Jag har blivit lite taggad de senaste dagarna att köra Linda, då jag aldrig har kört den wod:en förut. Som vanligt underskattade jag den, även fast jag har hört att den är hemsk. Att jag aldrig lär mig...
Vägde 68 kg imorse så jag körde den as rx'd på 102,5 kg deadlift, 70 kg bench press samt 52,5 kg squatclean (avrundade givetvis vikterna uppåt så inga ska börja gnälla :P)
Var nog den jobbigaste wod:en jag har kört sedan jag började med CF, kan ha att göra med att jag suger på marklyft och sittvändningar. Den jobbigaste biten var dock inte den fysiska biten utan den mentala då jag låg på 2:a varvet och körde 8:or och insåg att jag hade 7 varv kvar.
Alla bänkpressar obrutna, marklyften brutna varv 2-4 och sittvändningarna brutna varv 1-6.

Tid:33:47 min

2 kommentarer:

Bear sa...

Men det är väl ändå lite peppande att man vet att de sista varven har väldigt få reps ;)

David Englund sa...

Jo, fast jag såg inte ljuset i tunneln när jag var helt död på 2a varvet :) Fast det flöt på bra 3 sista varven!