fredag 20 februari 2015

Lättare pass inför årets första tävling

Börjar känna mig helt frisk nu iaf, det skulle vara trevligt att hålla det här nu...

Tisdag

A.Ryck

Upp till 90kg 2 ggr, fult och tungt. Störigt

B.3 varv av:

5 PP+1 överstöt 70kg
5 snatch pull 90kg

Lite lättare styrka måsteju köras också, kan ju inte bara teknika.

C.E2M i 10 min

1 ryck+4 OHS med paus i botten 70kg
8 TTB utan at passera hollow

Flåsigt, och jobbigt för magen mot slutet.

D.Sidoplankan 35x3 på vänster sida

det är tokigt vad svag jag är här...

Torsdag

A.Ryck

Upp till 93kg, en bra på 90kg, bättre känsla överlag. Bytte tillbaka till min gamla skor, mycket bättre. Kör en period med dessa och ser hur de utvecklar sig. Behöver böja normalt också.

B.Stöt

70kg 80kg 90kg x1x3 100kg 110kg

Allt lätt, stötar behärskar jag iaf!

C.E2M i10min

5 thrusters 50kg

För explosivitet, tog ca8 sekunder per set.

Inga kommentarer: