torsdag 6 maj 2010

Spurta i solen

Jahapp, handleden inte så jättepigg från igår. Klarar dock det mesta men högreps av thrusters,cleans och burpees skulle den nog inte gilla.

Löpning på dagens schema. Verkar inte som att jag kommer att lyckas med att ta mig iväg till någon bana. Tiden räcker inte till. Inte så farigt då Diablo få motion och det är mer trivsamt att sprina i vinterviken än på västberga IP.

5 min lätt löpning

7x
2min 90-95% löpning
2min 50% löpning

5 min lätt löpning

Kändes bra, höftflexorerna protesterade inte lika mycket idag.

Om mindre än 8 timmar bär det iväg till Halmstad!

Kosten
12.00 Träning
13.00 900g revbensspjäll, torkade aprikoser,coleslaw.
17.00 kvarg,bär,nötter,linfrön,vispgrädde,morot.
21.00 500 g revbensspjäll, 2 stekta ägg, coleslaw,macadamianötter.

Inga kommentarer: