lördag 31 januari 2009

Elizabeth substitut!

Banga elizabeth den här gången, blev en annan gammal goding:

21-15-9
Backsquat BW(70kg)
Ringdips

Tid:6:12min PR

Träffade Jon på gymmet, något om att köra obrutet slank ur mig så det var bara upp till bevis. Obrutet squats rond 1 o 3, ringdips endast obrutet rond 1. Kändes ordentligt i benen efter.

Vänster knä status quo

4 timmars sömn inatt också, fast den här gången kom jag på varför jag har sovit så dåligt de 2 seaste veckorna. Vi fick ett nytt täcke av svärmor som är dövarmt, så nu är det bara att byta till det svala täcket igen, äntligen så ska jag få sova ordentligt.

3 kommentarer:

Martin Altemark sa...

Jäkla svärmödrar!

mrjling sa...

Bra tid! Värre än man tror den där. Jag upplevde att Squatsen förvärrar Dipsen avsevärt. Eller så var det ingen Dippardag.

David Englund sa...

Jo, jag håller med om det, fick bryta en hel del. Fast det är ju ändå inget snack om saken, backsquatsen är ju lätt värst!