söndag 4 januari 2009

Me nah like burpees!

Inte sugen på att marka idag efter alla drag igår Dessutom är inte framlåren helt ok än.
Så det fick bli en wod från august nu innan frukost. Var lite tveksam till HSPU o burpeesdå jag var ganska sliten i armar o axlar efter alla push o splitjerks igår, men det fick gå ändå.


For time:
30 Handstand push-ups
40 Pull-ups
50 Kettlebell swings, 1.5 poods
60 Sit-ups
70 Burpees


Tid:17.57 min

Hspu 24 (PR)-3-3 hadenog fixat dem obrutet om jag inte hade kört typ 30 jerks igår samt om jag inte hade kört deet här passet på tid.


PU4x10, swings 5x10, situps obrutet(PR tror jag) efter det racet låg tiden på 10:30. Fick alltså kämpamed 7x10 burpees i över 7 min. De är hemska ochdssutom suger jag på dem. Jaja bra träning iaf

2 kommentarer:

rackempackem sa...

Imponerande HSPU-serie!

David Englund sa...

Tack, fast jag hade velat varit fräsch o kört den obrutet!