onsdag 7 januari 2009

J.T. samt lite striktish MU

Var tvungen att testa JT enbart p.g.a. att jag inte har kört den.

21-15-9
HSPU
Ringdips
Pushups

Tid:13.50min

HSPU och pushups värst.

Är verkligen inte bra på de här wodarna, då de är många reps i rad m.h.a. samma muskelgrupper t.ex. JT o angie. Ge mig cindy, 20+rundor vilken dag som helst, men de här tar knäcken på mig. Likadant med den där woden med 7x21 shoulderpress

Tänkte avsluta med

12-9-6

Strikta MU
Thrusters 60kg

Första reppen på thrusters så märkte jag att JT hade tagit ut sin rätt, sänkte till 40 o övade snabbheten i dem i stället.
MU var benen stilla på vissa, fast när det blev tyngre så kom lite ofrivillig rörelse, dock ingen kipp. Bröt efter 12-9 då min handleder hade fått sitt, hade ingen tejp. Tog ca 12 min.

Inga kommentarer: