torsdag 29 januari 2009

Thrusters med maxreps!

Konstigt nog har jag känt av mitt väntra knä lite sedan barbara i början i veckan, så idag var det extra mycket fokus på uppvärmningen.

Thrusters
1x70kg
1x75kg
1x80kg
0x82,5kg(den var så nära,hade ca 135grader i armbågsleden, hade jag dykt under stången ordentligt så hade jag tagit den)
1x77,5kg
1x77,5kg

Aktiv vila mellan seten med L-hang

Avslutade med ett maxreps set på 10x60kg. Hade fixat en elfte om jag inte hade snubblat bakåt på den tionde men mer än så hade det inte blivit, det var ganska tungt faktiskt. Får väl glömma det där med en obruten "heavy fran" på ett tag ;)



Fick bara med 8 st på film. Ska sno flickvännens kamera nästa gång, har insett att mitt minneskort är pyttelitet.



På önskan från läsare så kommer dagens kost.

Efter träningen 15.30 bröts fastan med:

Vassledrink
Hälsobrownie med vispgrädde(eget recept)
3 morötter
Fiskolja
D-vitamin

Ca 2-3 timmar efter det:
ägg
kvarg med linfrön, valnötter, blåbär.
1 morot

Middag nu på kvällen
Fläskfilé
haricoverts och broccoli
Sås på grädde,lök och skogschampinjoner

Inga kommentarer: