lördag 3 januari 2009

Stela ben...

Vaknade och kände mig ganska fräsch i benen. Tänke att jag hade klarat mig från gårdagens pass, men icke sa nicke! Runt lunchtid började haltningarna sätta igång, och nu på kvällskvisten så viker sig nästan benen under mig för varje steg!

Träningen iaf:
With a continuously running clock do one 50kg Clean and Jerk the first minute, two 50kg Clean and Jerks the second minute, three 50kg Clean and Jerks the third minute... continuing as long as you are able.

Use as many sets each minute as needed.

5 minuter samt 5 vändningar med stöt PR

Senast gjorde jag 4 minuter och 3 eller 4 stötar.

Tanken var att köra 2 set ME deadlift efter, men det var bara att glömma p.g.a. benen. Blev lite lätta raka marklyft för stretchen skull samt L-sit.

Avslutade med lite splitjerksträning

3x50kg,3x60kg,3x70kg

Gick riktigt bra, inga efterpressar alls, vikterna bara flög upp, pang!

Inga kommentarer: