onsdag 21 januari 2009

Sömnbrist!

Somnade väl vid runt midnatt igår, vaknade 03.00 klarvaken, låg till kl 05.00 och försökte somna om, gick inget vidare. Gissa om jag blev glad när jag såg att det var ett lugnt pass idag på CFHQ.

For time:
15 Handstand push-ups
1 L Pull-up
13 Handstand push-ups
3 L Pull-ups
11 Handstand push-ups
5 L Pull-ups
9 Handstand push-ups
7 L Pull-ups
7 Handstand push-ups
9 L Pull-ups
5 Handstand push-ups
11 L Pull-ups
3 Handstand push-ups
13 L Pull-ups
1 Handstand push-up
15 L Pull-ups

Tid:15:20 min PR

Körde den ganska lugnt som en genomkörare bara, kände mig inte riktigt på topp som sagt.
L-pullupsen vidrigt tunga i vanlig ordning,samt att jag fick köra dem på en extra tjock pullupbar gjorde inte saken bättre.

Utsövd, samt med mitt normala pullupräcke borde det gå att klippa 2-3 min.

Gick förbi VI Hornstull efteråt och hamnade vid köttdisken. Har var jävligt mycket snack om fläsklägg på senaste. Sugen på att testa. Valet stod mellan fläsklägg och oxfilé. Fläskläggen såg lite läskiga ut med skinn och så, så ikväll blir det chevrégratinerad oxfilé med färskriven pepparrot och dijonssås. Det är inte helt fel det heller!

3 kommentarer:

mrjling sa...

Oxfilé i all ära, men fläsklägg är fläsklägg är fläsklägg.
Fint WODDAT!

rackempackem sa...

Just det med oxfilé kan man inte gurgla med fettet under svålen!

Bra tid!

David Englund sa...

Låter ju smarrish, gurgla fettet i svålen! Hmm, kanske var en miss att köpa oxfilén. Blev dock lite misstänksam när fläsklägget bara kostade 39.90.
Nästa gång blir det fläsklägg!