söndag 18 januari 2009

Hang power clean samt tilläggsträning

HPC

1x50,1x60,1x65,1x70,1x70,0x72,5,5x60

5x60 har jag aldrig gjort förut, däremot har jag tagit mer än 70. Verkar som att jag spänner armarna mycket mer på de tyngre singlarna, vilket resulterar i att jag inte får upp armbågarna. Stången har ordentligt med höjd iaf, niuddade nästan hakan med den.

Full ROM HSPU

3x4

Brände ut mig första setet då jag körde det med mina five-fingers, inte det bästa om du vill glida smidigt längst väggen, d är ju till för att man inte ska halka. Hade nog fixat 6 st där om jag hade gjort det i strumplästen.

2x3 pullups 40 kg

Inte så många som jag brukar fixa, men cleansen samt ovanan tog väl ut sin rätt lite kanske.

2x5 deadhang CTB falsegrip pullups

Körde med paralella grepp, slog huvudet i ett rör i taket på fösta reppen, fick luta mig bakåt lite resten av repsen.

LIte tuck planche

Fortfarande kass på dem, mr övning.

HSPU x12

Inga kommentarer: