fredag 11 oktober 2019

identifierat problematiken

Sliteni låren i ca 2 veckor, inte förstått varför. Insåg häromdagen att när jag springer som pass 2,såblir jag trött i lår och rygg, jag kan liksom inte "studsa" fram då. Testade att vända på det igår torsdag, helt annan känsla i kroppen idag, ryggen pigg, låren pigga

Torsdag

Pass 1

Rundan

24:40min

Tog den i lugnt tempo, men lite för dålig tid ändå för att det ska kännas bra, gjorde den på 22:06min veckan innan midnatsloppet…

Pass 2

AJerk

80kgx3 90kgx3 95kgx3x2

Fokus upp med bröst och armbågar, stången i fingrar, måste glida bak med benet utan att lyfta det

B.Power Snatch från block

60kgx3x6

svårt att få till, ut med knäna, slappna av i armar, sträck bak knäna

C.Snatch Pull

80kgx3x4

Ut med knän och bröst upp istället för att sänka höften

D.3x

12/12 10/10 10/10 baksida axel kabel 5 plattor
10/10 musslan

Inga kommentarer: